Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧорна, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned2020-07-16T20:49:28Z
dc.date.available2020-07-16T20:49:28Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155612
dc.descriptionОб’єктом дослідження є процес управління збутовою діяльністю малих підприємств. Предметом дослідження є теоретичні і прикладні проблемні питання щодо формування та розвитку механізму управління конкурентоспроможністю малих підприємств в умовах ринкової нестабільності. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні, аналізі стану і визначенні напрямів вдосконалення збутової діяльності підприємства. Отримані результати. У першому розділі pозкpитий стан проблеми та теоретичні основи підвищення ефективності роботи малого підприємства. У другому розділі здійснено оцінювання та аналіз ефективності виробничо-господарської діяльності підприємства сфери збуту на прикладі ПАТ "ПІДСТЕПБУД" У третьому розділі наведено рекомендації щодо підвищення ефективності роботи малого підприємства у сфері збуту. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу, що самостійно здійснюють збут виготовленої ними продукції.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectПІДПРИЄМСТВО, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ.ru_RU
dc.title076 Кваліфікаційна робота бакалавра «Економічне обгрунтування роботи малого підприємства у сфері збутової діяльності»ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу