Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПорубана, Вікторія Ігорівна
dc.date.accessioned2020-08-10T17:27:50Z
dc.date.available2020-08-10T17:27:50Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.citationПорубана В.І. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У») / В.І. Порубана. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 72 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155957
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об'єктом розроблення кваліфікаційної роботи є процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність і особливості стратегічного управління розвитком підприємства; досліджено механізм розробки стратегії розвитку підприємства; з’ясовано особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; розглянуто загальну характеристику ТОВ «Бонус У»; проведено стратегічний аналіз діяльності підприємства; проаналізувано економічні показники та їх місце при визначенні потенціалу діяльності ТОВ «Бонус У»; сформовано місію та перспективні цілі діяльності підприємства; обґрунтовано вибір стратегії розвитку ТОВ «Бонус У».ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectМЕНЕДЖМЕНТ, ПОТЕНЦІАЛ, ПРОДАЖ, РОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУru_RU
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Бонус У»)ru_RU
dc.title.alternativeFormation of enterprise development strategy (based on the materials of LLC “Bonus U”)ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу