Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорпинич, О. В.
dc.date.accessioned2020-09-10T11:09:01Z
dc.date.available2020-09-10T11:09:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГорпинич О. В. Педагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання / О. В. Горпинич // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 547-553.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156070
dc.description.abstractВ роботі наведено результати узагальнення методичних підходів до формування та впровадження педагогічної діагностики, визначено принципи та складові діагностування рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання.ru_RU
dc.description.abstractThe paper summarizing methodological approaches to the development and implementation of educational assessment, the principles and components of diagnosis of student achievement in a competency based approach to training content.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НГУru_RU
dc.subjectпедагогічна діагностикаru_RU
dc.subjectкомпетенціїru_RU
dc.subjectпринципи діагностуванняru_RU
dc.subjectскладові діагностикиru_RU
dc.subjectінформаційні технології тестуванняru_RU
dc.subjectpedagogical diagnosticsru_RU
dc.subjectcompetenciesru_RU
dc.subjectprinciples of diagnosisru_RU
dc.subjectdiagnostic componentsru_RU
dc.subjectinformation technology testingru_RU
dc.titleПедагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчанняru_RU
dc.title.alternativeEducational assessment level of achievement of students at the competency approach to learning contentru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378.146ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу