Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТолкачов, Валентин
dc.date.accessioned2020-10-08T08:07:59Z
dc.date.available2020-10-08T08:07:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156334
dc.description.abstractДипломна робота виконана для умов діючого підприємства «ДТЕК Павлоградвугілля», ШУ «Павлоградське». Розглянуті питання: Впливу гірничих робіт (проведення лави 345) під діючим залізничним шляхом, який сполучає м. Павлоград та сусіднє підприємство ш. Благодатну; Необхідності візуальних та інструментальних спостережень за об’єктом, безпосередньо на поверхні; Безпечної розробки 345-ї лави горизонту 260м; Можливого протікання процесу зрушення у майбутньому; Важливості своєчасних дій маркшейдерської та геологічної служб для уникнення людських жертв та збитків на підприємстві. Результатом роботи є наступні висновки: Розрахунок дав зрозуміти, що вплив гірничих розробок значно впливає на поверхневі комунікації, в тому числі і залізничні шляхи. Найважливішим виявилось своєчасне спостереження за ділянками шляху що підроблюються, (на яких можливе виникнення деформації шляху і в межах яких потрібне своєчасне здійснення профілактичних заходів: посилений нагляд, ремонт, обмеження швидкостей руку). Обсяг документу: Пояснювальна записка 118 с., 4 рис., 6 табл., 4 додатки, 15 джерел.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectПідробка земної поверхніru_RU
dc.subjectзрушення та деформаціїru_RU
dc.subjectраціональне виймання вугілляru_RU
dc.subjectзаходи захисту при підробці залізничних шляхівru_RU
dc.titleПроект підробки під’їзних залізничних шляхів гірничими роботами 345-ї лави пласта c4 ВСП «ШУ Павлоградське» ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугiлля»ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу