Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПисьменкова, Т. О.
dc.contributor.authorЗіборов, К. А.
dc.contributor.authorВернер, І. В.
dc.date.accessioned2020-11-13T07:45:21Z
dc.date.available2020-11-13T07:45:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПисьменкова Т. О. Комунікативний дизайн як інструмент формування soft skills / Т. О. Письменкова, К. А. Зіборов, І. В. Вернер // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 395-401.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156701
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано звички та потреби нових поколінь Z і Альфа. Визначено основні напрямки розвитку soft skills у студентів сьогодення для професійної та соціальної затребуваності в майбутньому. Запропоновано дисципліну «Комунікативний дизайн» як інструмент формування soft і digital skills.ru_RU
dc.description.abstractThis paper analyzes the habits and needs of new generations of Z and Alpha. The main directions of development of soft skills in the students of today for professional and social demand in the future are defined. The discipline "Communicative design" is proposed as a tool for forming soft and digital skills.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НТУ «Дніпровська політехніка»ru_RU
dc.subjectsoft skillsru_RU
dc.subjectкомунікативний дизайнru_RU
dc.subjectінструмент формування soft і  digital skillsru_RU
dc.subjectнові покоління Z і Альфаru_RU
dc.subjectcommunicative designru_RU
dc.subjectsoft and digital skills generation toolru_RU
dc.subjectnew  generations of Z and Alpharu_RU
dc.titleКомунікативний дизайн як інструмент формування soft skillsru_RU
dc.title.alternativeCommunicative design as a tool of soft skills formationru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk362ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу