Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозаченко, Артем
dc.date.accessioned2020-12-26T07:38:53Z
dc.date.available2020-12-26T07:38:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156857
dc.descriptionОб’єкт дослідження: проект впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Предмет дослідження: методологічні основи проведення передпроектного аналізу та методи розробки проекту впровадження систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Практична значимість результатів: полягає в тому, що їх можна успішно використовувати в реальному менеджменті складних сучасних систем. Пропозиціі щодо розвитку: передбачається розглянути питання реалізації проекту впровадженя інформаційних систем при проектуванні нових систем. В інформаційно-аналітичному розділі розглядаються поняття CRMсистеми, проведення предпроектного аналізу компанії та аналіз її бізнеспроцесів. Обговорюються практична реалізація для менеджменту систем. У спеціальному розділі описуються етапи розробки проекту впровадження CRM системи, вибір оптимального варіанту CRM системи, та оптимізація бізнес-процесів компанії.ru_RU
dc.description.abstractПредмет дослідження: методологічні основи проведення передпроектного аналізу та методи розробки проекту впровадження систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Методи дослідження: метод декомпозиції контекстної діаграми, методи розв'язання задачі вибору, програмне забезпечення Microsoft Project. Економічна ефективність: очікується позитивною, завдяки впровадженню CRM системи планується скорочення логістичних витрат, збільшення обсягів збуту, збільшення оборотності ресурсів. Підвищення якості прийнятих управлінських рішень на всіх рівнях управління: оперативному, тактичному, стратегічному. Практична значимість результатів: полягає в тому, що їх можна успішно використовувати в реальному менеджменті складних сучасних систем. Пропозиціі щодо розвитку: передбачається розглянути питання реалізації проекту впровадженя інформаційних систем при проектуванні нових систем.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectзадача виборуru_RU
dc.subjectаналізru_RU
dc.subjectбізнес-процесru_RU
dc.subjectcrmru_RU
dc.subjectвпровадженняru_RU
dc.subjectбізнес-проектru_RU
dc.subjectнечіткі відношенняru_RU
dc.titleРозробка та реалізація проекту впровадження сучасної crm системиru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента групи 124м–19 Козаченко Артема Олександровича спеціальності 124 Системний аналізru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу