Перегляд Магістри по назві
Зараз показуються 21-40 з 74
-
Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ... -
Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазину
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність інтернет-магазину в умовах високо-конкурентного ринку, що розвивається. Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування бенчмаркінгової ... -
Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Розробка маркетингової стратегії просування digital-агенції в мережі Інтернет
(2023-12-08)Digital агенції відіграють ключову роль у сучасній економіці, виступаючи як важлива складова для розвитку бізнесів. Вони допомагають компаніям адаптуватися до швидкозмінних технологічних умов, забезпечуючи ефективну ... -
Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 126 с., 36 рис., 31 табл., 1 додаток, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію підприємства «Polix», що діє на ринку товарів тривалого використання. ... -
Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Досліджено споживчі вподобання ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2019-12-16)В кваліфікаційній магістерській роботі метою дослідження є вивчення теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої цінової ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ... -
Розробка програми просування товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі було вивчено розробку стратегії просування асортименту товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa, а також проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього оточення організації. Проведено ... -
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ... -
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано маркетингову діяльність підприємства та особливості медіа вподобань споживачів при виборі послуги. Виконано аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників підприємства , ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього вибору
(2019-12-16)Кваліфікаційну роботу присвячено розробці рекламної кампанії для підприємства на ринку товарів попереднього вибору. У процесі дослідження було проведено аналіз фінансової та маркетингової діяльності підприємства, визначено ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівлі
(2020-12-11)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства. В роботі використані ... -
Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
(2020-12-11)Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків, 83 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi». Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії антикризового ... -
Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
(2022-01-14)Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ ... -
Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно ... -
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування маркетингових ... -
Стимулювання продажів товарів попереднього вибору
(2019-12-16)