Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДьячков, Антон
dc.date.accessioned2021-01-09T08:34:38Z
dc.date.available2021-01-09T08:34:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157156
dc.descriptionОб’єкт досліджень – процес вибору та розробки CRM-системи. Предмет досліджень – CRM-система роботи з клієнтами агро-бізнесу. Мета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Поставлені задачі: 1) Вибір веб-додатка для покращення економічних показників підприємства. 2) Розгляд існуючих CRM-систем та розгляд ідеї розробки приватної системи. 3) Розробка приватної CRM-системи за тестовим завданням реального клієнта.ru_RU
dc.description.abstractМета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що впровадження сучасних веб-додатків для роботи з клієнтами спричиняє підвищення економічних показників для власника. Важливо правильно аналізувати потреби клієнта та використовувати відповідні інструменти.ru_RU
dc.description.abstractАктуальність обраної теми обумовлена високою конкуренцією на інтернет-ринку, адже правильно обрані та оптимізовані веб-проекти мають вищу швидкість відповіді на запит клієнта.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвеб-сайтru_RU
dc.subjectвеб-додатокru_RU
dc.subjectсайтru_RU
dc.subjectальтернативаru_RU
dc.subjectcrmru_RU
dc.subjectсерверru_RU
dc.subjectзапитru_RU
dc.subjectрозробкаru_RU
dc.subjectреалізаціяru_RU
dc.titleАналіз інструментів та технологій створення та керування web–сайтів та CRM–системru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента групи 124м–19 Дьячкова Антона Олександровича спеціальності 124 Системний аналізru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу