• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Інформаційні технології: теорія і практика.
  • ІV Всеукраїнська Інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інформаційні технології: теорія і практика» (17-19 березня 2021 р.)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Інформаційні технології: теорія і практика.
  • ІV Всеукраїнська Інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інформаційні технології: теорія і практика» (17-19 березня 2021 р.)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗАДАЧА ВИБОРУ CRM СИСТЕМИ МЕТОДОМ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЇ

Thumbnail
View/Open
МалиенкоА_КозаченкоА(НТУ_ДП).pdf (521.1Kb)
Date
2021
Author
Малієнко, Андрій
Малієнко, А.В.
Козаченко, Артем
Metadata
Show full item record
Abstract
Для інтеграції підсистем обліку та аналізу інформації про замовників та реалізованої ним продукції, як невід'ємною частиною логістичного процесу, найбільш відповідними є декілька CRM систем. Керівник компанії повинен вирішити питання вибору продукту компанії, чиє програмне забезпечення йому слід використовувати, враховуючи такі вимоги: можливості інтеграції, ціна, якість технічної підтримки, періодичність оновлювань продукту, об’єм функціоналу, зручність використання.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157555
Collections
  • ІV Всеукраїнська Інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інформаційні технології: теорія і практика» (17-19 березня 2021 р.) [30]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV