Show simple item record

dc.contributor.authorМалієнко, Андрій
dc.contributor.authorМалієнко, А.В.
dc.contributor.authorКозаченко, Артем
dc.date.accessioned2021-02-23T10:59:01Z
dc.date.available2021-02-23T10:59:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157555
dc.description.abstractДля інтеграції підсистем обліку та аналізу інформації про замовників та реалізованої ним продукції, як невід'ємною частиною логістичного процесу, найбільш відповідними є декілька CRM систем. Керівник компанії повинен вирішити питання вибору продукту компанії, чиє програмне забезпечення йому слід використовувати, враховуючи такі вимоги: можливості інтеграції, ціна, якість технічної підтримки, періодичність оновлювань продукту, об’єм функціоналу, зручність використання.uk_UA
dc.subjectметод аналізу ієрархійuk_UA
dc.titleЗАДАЧА ВИБОРУ CRM СИСТЕМИ МЕТОДОМ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЇuk_UA
dc.title.alternativeТези доповіді до ІV Всеукраїнській Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інформаційні технології: теорія і практика»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record