Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБас, С. В.
dc.date.accessioned2021-06-07T10:51:32Z
dc.date.available2021-06-07T10:51:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationБас С. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього економіста у процесі розв'язання прикладних задач / С. В. Бас // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 73-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157827
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій при формуванні предметної математичної компетентності у студентів, зокрема економічних спеціальностей, в процесі розв’язування прикладних задач.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость применения средств информационно-коммуникационных технологий при формировании предметной математической компетентности у студентов, в частности экономических специальностей, в процессе решения прикладных задач.uk_UA
dc.description.abstractThe article concerns the necessity of using communication and information technologies while developing students’ mathematical competence, particularly for students of economics, to be used for doing applied mathematics tasks.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього економіста у процесі розв'язання прикладних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk372.851+378.147uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу