Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПасечник, И. В.
dc.contributor.authorЩербина, И. В.
dc.date.accessioned2021-06-07T11:12:45Z
dc.date.available2021-06-07T11:12:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationПасечник И. В. Статистика успеваемости студентов: выводы и предложения / И. В. Пасечник, И. В. Щербина // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 84-89uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157829
dc.description.abstractИсследована зависимость успеваемости студентов от соотношения количества аудиторных часов и часов для самостоятельной работы по дисциплине «высшая математика» на различных курсах. Результаты получены на основании применения статистических методов теории корреляции – парной и многофакторной линейных регрессий.uk_UA
dc.description.abstractДосліджена залежність успішності студентів від співвідношення кількості аудиторних годин і годин для самостійної роботи з дисципліни «вища математика» на різних курсах. Для розв`язання поставленої задачі використані методи теорії кореляції. Результати отримані на підставі використання статистичних методів теорії кореляції – парної і багатофакторної лінійних регресій.uk_UA
dc.description.abstractThis work contains research of students’ rate sondifferent courses of “high math” dependent from amount of classandself-education hours. Results where achieved using statistics correlation methods: double- and multifactorial linear regressions.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectуспеваемость студентовuk_UA
dc.subjectвысшая математикаuk_UA
dc.titleСтатистика успеваемости студентов: выводы и предложенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.016:51uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу