Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДаценко, М. Д.
dc.contributor.authorМашурка, С. В.
dc.date.accessioned2021-06-09T10:42:20Z
dc.date.available2021-06-09T10:42:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДаценко М. Д. Порівняльний аналіз ефективності методів виявлення шкідливих програмних засобів / М. Д. Даценко, С. В. Машурка // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 51-54uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157864
dc.description.abstractПостановка проблеми. Щороку в світі створюється величезна кількість комп'ютерних програм. Разом з цим зростає кількість комп'ютерних вірусів. Згідно зі звітом McAfee Labs [1] за перший квартал 2019 року в світі з'явилося понад 65 млн одиниць шкідливого програмного забезпечення (далі ШПЗ). Дані приведені на Рис. 1. Це на 18% більше, ніж за останній квартал 2018 року. При цьому загальна кількість ШПЗ практично досягло 1 млрд. Однією з причин цього явища є можливість автоматизованої розробки шкідливих програм. Про це свідчить і дані Data Breach Investigation Report за 2016 рік [2]. У звіті сказано, що більше 99% шкідливих програм існують у незмінному вигляді протягом 58 секунд і менше. При цьому більшість програм виявляються лише одного разу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ ДПuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна програмаuk_UA
dc.subjectкомп'ютерний вірусuk_UA
dc.subjectшкідливі програмні засобиuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз ефективності методів виявлення шкідливих програмних засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.056.5: 004.414.22uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.) [41]
    Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації. Для наукових, інженерно-технічних співробітників і студентів, які спеціалізуються в галузі обчислювальної техніки та інформаційних технологій.

Показати скорочений опис матеріалу