Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorTytarenko, M.
dc.contributor.authorKabak, L.
dc.contributor.authorYakunin, O. A.
dc.date.accessioned2021-06-10T07:21:18Z
dc.date.available2021-06-10T07:21:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTytarenko M. Analysis and research of existing ERASMUS + projects for students / M. Tytarenko, L. Kabak, O. A. Yakunin // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 100-101uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157895
dc.description.abstractNowadays, the analysis of existing exchange programs is an important task for students. The importance of this work is that it makes it possible to find the necessary program for students, based on their knowledge and capabilities. There are a huge number of exchange programs, but it is very important to find the program on which student will be the best candidate and where student have the right to participate. Erasmus+ stands for European Community Action Scheme for the Mobility of University Students. It’s a Higher Education exchange program for students, teachers and institutions, run in the UK by the British Council. Basically, it’s a chance for universities and students across 33 countries to mingle, learn new skills, expand their horizons, study for 1-2 semesters or doing an internship abroad in another country for a period of at least 2 months and maximum 12 months per cycle of studies.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ ДПuk_UA
dc.subjectERASMUS +uk_UA
dc.subjectпрограма обміну студентамиuk_UA
dc.titleAnalysis and research of existing ERASMUS + projects for studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk651.3:518.5uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.) [41]
    Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації. Для наукових, інженерно-технічних співробітників і студентів, які спеціалізуються в галузі обчислювальної техніки та інформаційних технологій.

Показати скорочений опис матеріалу