Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСмирнова, Наталія Григорівна
dc.contributor.authorКозинець, Інна Іванівна
dc.date.accessioned2021-07-22T10:38:37Z
dc.date.available2021-07-22T10:38:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСмирнова Н. Г. Інклюзивна освіта як проблема суспільства / Смирнова Наталія Григорівна, Козинець Інна Іванівна // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 81–83uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158427
dc.description.abstractУ роботі подано спробу розкрити проблеми та особливості інклюзивного навчання. Особливу увагу приділено аспектам роботи асистента учителя. Розкрито посадові обов’язки асистента учителя відповідно до чинного законодавства. Надано поради молодому асистенту вчителя щодо ставлення до дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectінклюзивного навчанняuk_UA
dc.subjectинклюзивное обученияuk_UA
dc.subjectпосадові обов’язкиuk_UA
dc.subjectдолжностные обязанностиuk_UA
dc.subjectсучасне суспільствоuk_UA
dc.subjectсовременное обществоuk_UA
dc.titleІнклюзивна освіта як проблема суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeINCLUSIVE EDUCATION AS A PROBLEM OF SOCIETYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу