Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозачук, Олександр Васильович
dc.date.accessioned2021-08-19T19:17:06Z
dc.date.available2021-08-19T19:17:06Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.citationКозачук О.В. Обґрунтування управлінських рішень у сфері просування продукції підприємства (за матеріалами АТ «ХАРТРОН») / О.В. Козачук. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158661
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єктом розроблення виступає процес управління просуванням продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень щодо управління просуванням продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління просуванням продукції підприємства; проаналізовано виробничо-господарську діяльність АТ «ХАРТРОН»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері просування продукції підприємства та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій для АТ «ХАРТРОН».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єктом розроблення виступає процес управління просуванням продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень щодо управління просуванням продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління просуванням продукції підприємства; проаналізовано виробничо-господарську діяльність АТ «ХАРТРОН»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері просування продукції підприємства та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій для АТ «ХАРТРОН».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ СИСТЕМИ ОСВІТЛЕННЯ, ІНДУСТРІЇЯ 4.0, МЕХАНІЗМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ПРОСУВАННЯ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯuk_UA
dc.titleОбґрунтування управлінських рішень у сфері просування продукції підприємства (за матеріалами АТ «ХАРТРОН»)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of managerial decisions in the field of product promotion of the enterprise (based on the materials of JSC «HARTRON»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу