Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАсанова, Олена
dc.date.accessioned2021-09-01T20:17:52Z
dc.date.available2021-09-01T20:17:52Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158719
dc.descriptionВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Досліджено споживчі вподобання на ринку товарів повсякденного попиту. Досліджено медіа-вподобання споживачів. Виявлено основні мотиви здійснення покупи морозива, його види та смаки. Визначено цільовий сегмент та розраховано його місткість. Було обрано та обгрунтовано засоби маркетингових комцнікацій для товару морозиво. Розподілено бюджет для програми маркетингових комунікацій та зроблена оцінка економічної та комунікаційної ефективностіпрограми меркетингових комунікацій. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з маркетингових комунікацій. Показник економічної ефективності програми маркетингових комунікацій більший за нуль. Тому реалізація розробленої програми маркетингової комунікації економічно ефективна. Додатковий обсяг продажу завдяки комунікаціям склав 1281739,68 грн. Коефіцієнт обсягу реалізації склав 2,9. В роботі були використанні наступні методи досліджень: статистичний метод анкетування; структурний аналіз, метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз, PEST аналіз, SWOТ аналіз.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Досліджено споживчі вподобання на ринку товарів повсякденного попиту. Досліджено медіа-вподобання споживачів. Виявлено основні мотиви здійснення покупи морозива, його види та смаки. Визначено цільовий сегмент та розраховано його місткість. Було обрано та обгрунтовано засоби маркетингових комцнікацій для товару морозиво. Розподілено бюджет для програми маркетингових комунікацій та зроблена оцінка економічної та комунікаційної ефективностіпрограми меркетингових комунікацій. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з маркетингових комунікацій. Показник економічної ефективності програми маркетингових комунікацій більший за нуль. Тому реалізація розробленої програми маркетингової комунікації економічно ефективна. Додатковий обсяг продажу завдяки комунікаціям склав 1281739,68 грн. Коефіцієнт обсягу реалізації склав 2,9. В роботі були використанні наступні методи досліджень: статистичний метод анкетування; структурний аналіз, метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз, PEST аналіз, SWOТ аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу