Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛипка, Марина
dc.date.accessioned2021-09-02T11:42:23Z
dc.date.available2021-09-02T11:42:23Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158741
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та маркетингову проблеми підприємства. Виконано дослідження поведінкових особливостей споживачів на ринку послуг. Сформульовано можливості та загрози ринку послуг, на якому працює підприємство, обґрунтовано дії по перспективах реалізації на обраному ринку сильних сторін підприємства та зниженню загроз ринку у наслідок наявності слабких сторін. Сформульовано маркетингу стратегію підприємства на ринку послуг. Для реалізації стратегії представлено інструменти, які будуть застосовані у програмі маркетингу. Проведена оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії підприємства на ринку послугuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу