Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФельчак, Павло
dc.date.accessioned2021-09-05T18:08:17Z
dc.date.available2021-09-05T18:08:17Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158747
dc.description.abstractДля написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів пасивного попиту були обрані най ефективній засоби та проведення дослідження медіа-уподобань цільового сегментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попитуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу