Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРибалко, Ольга
dc.date.accessioned2021-09-05T18:11:03Z
dc.date.available2021-09-05T18:11:03Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158749
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. Проведено маркетингове дослідження медіа вподобань споживачів підприємства роздрібної торгівлі. На основі економіко-математичного моделювання обрано найбільш результативний сценарій. Здійснено комунікаційну та економічну результативність рекламної кампанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРекламна кампанія підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу