Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКрива, Ніка
dc.date.accessioned2021-09-05T18:44:19Z
dc.date.available2021-09-05T18:44:19Z
dc.date.issued2020-12-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158758
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – маркетингова діяльність малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Мета дослідження – визначення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей стратегій стимулювання продажів послуг малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, методи опитування і спостереження, фінансово-економічний аналіз, сегментування, STEР-аналіз, метод ЕТОМ, Модель 5 конкурентних сил за Портером, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, Матриця Хассі, SWOT та GAP-аналіз – для визначення стратегічного вектору розвитку; метод SPACE аналізу та матриця Фута-Коуна-Белдінгата. Результати дослідження – досліджено сучасний стан розвитку ринку ІТ освітніх послуг, проведено аналіз внутрішнього маркетингового середовища школи «Lozhka», що працює на ринку ІТ освітніх послуг, та її конкурентного стану відносно основних конкурентів, визначено та досліджено цільовий сегмент на конкурентному ринку ІТ освітніх послуг в м. Дніпро для школи «Lozhka», обгрунтувати стратегію стимулювання продажів послуг малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку на прикладі школи «Lozhka», розроблено та оцінено програму заходів зі стимулювання продажів послуг школи «Lozhka» на ринку ІТ освітніх послуг. Положення, що захищаються – в умовах високо конкурентного ринку для малого підприємства потрібна стратегія активної моделі високого залучення, що спирається на принцип «Навчання»: дізнатися – відчути – зробити. Стратегія використовує цінові й нецінові методи стимулювання персоналу та споживача для підвищення його залученості у процес продажів послуг і отримання стійкої лояльності до послуг і підпримства. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність школи «Lozhka». Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі поведінки споживача. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо стимулювання збуту на ринку споживчих послуг підприємствами галузі. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –на основі проведеного дослідження очікуань та специфіки потреб споживча запропонована програма маркетингових заходів для реалізації стратегії стмулювання збуту на ринку ІТ освітніх послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОСЛУГА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВuk_UA
dc.titleСтратегія стимулювання збуту на ринку споживчих послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу