Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаник, Євгеній Євгенійович
dc.date.accessioned2021-09-22T09:52:43Z
dc.date.available2021-09-22T09:52:43Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158854
dc.description.abstractОб’єкт дослідження ‒ організаційні засади виробництва органічно чистої продукції. Предмет дослідження – методичні підходи та практичні аспекти розвитку організаційних засад виробництва органічно чистої продукції. Мета дослідження - узагальнення методичних підходів і розробка на їх підставі пропозицій щодо підвищення ефективності виробництва органічної продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕКОЛОГІЧНО ЧИСТА ПРОДУКЦІЯ, ОРГАНІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО, ПОПИТ, РИНОК ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ.uk_UA
dc.titleОбґрунтування засад розвитку виробництва органічної продукціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу