Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКоваленко, АлінА Анатоліївна
dc.date.accessioned2021-09-22T11:02:52Z
dc.date.available2021-09-22T11:02:52Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158861
dc.description.abstractОб’єкт дослідження є діяльність підрозділів та відповідальних осіб, які залучені в процес формування систем діловодства Вознесенівської районної адміністрації шляхом впровадження електронного документообігу. Предмет дослідження є відносини, що виникають у процесі функціонування системи діловодства Вознесенівської районної адміністрації. Мета роботи: теоретичне обґрунтування напрямів розвитку електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади, а також визначення основних способів впровадження електронного документообігу в Вознесенівській рйонній адміністрації. Методи дослідження. У роботі було використано структурний аналіз, порівняльний аналіз, узагальнення перспектив впровадження електронного документообігу, а також проблем, що заважають підвищити ефективність ведення діловодства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ,ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ, СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ, КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.uk_UA
dc.titleОрганізація роботи служби документаційного забезпечення районної адміністрації Вознесенівського району міста Запоріжжяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу