Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВодяницька, Єлизавета
dc.date.accessioned2021-09-26T18:55:47Z
dc.date.available2021-09-26T18:55:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159044
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі наведена основна інформація про об’єкт дослідження, приклади бізнес-процесів, актуальні задачі і методи їх вирішення. У спеціальному розділі виконано реалізацію методів прогнозування і пошуку найкращої кількості каналів обслуговуванняuk_UA
dc.description.abstractМета дослідження: аналіз даних і прогнозування навантаження на коллцентр для підвищення ефективності праці кожного співробітника. Уникнення станів системі: простої, перенавантаження.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність роботи полягає у оптимізації навантаження на коллцентр і розрахунок оптимальної кількості працівників.uk_UA
dc.description.abstractЕкономічна ефективність: очікується позитивною завдяки розробці програмного забезпечення, яке дозволяє автоматизувати процес побудови прогнозу, і таким чином знизити витрати на персонал, а також скоротити час, необхідний для виконання операційuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОПТИМІЗАЦІЯuk_UA
dc.subjectПРОГНОЗУВАННЯuk_UA
dc.subjectАНАЛІЗuk_UA
dc.subjectсистемний аналізuk_UA
dc.subjectмарковські процесиuk_UA
dc.titleСистемний аналіз і оптимізація діяльності телекомунікаційної компанії на прикладі компанії ПрАТ "ВФ Україна "uk_UA
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студентки академічної групи 124-17-1 Водяницької Єлизавети Ігоревни спеціальності 124 - Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу