Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБоровенська, Дар'я
dc.date.accessioned2021-10-10T15:43:08Z
dc.date.available2021-10-10T15:43:08Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159241
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено розробці рекламної кампанії для підприємства на ринку товарів попереднього вибору. У процесі дослідження було проведено аналіз фінансової та маркетингової діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринку меблів, проведено дослідження споживачів та конкурентів. На основі проведених досліджень розроблено рекламну кампанію для підприємства, сформовано бюджет заходів та складено медіа-план. Розраховано економічну ефективність заходів, яка довела доцільність та актуальність впровадження рекламної кампанії для підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламна кампанія, рекламний бюджет, маркетинг, маркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього виборуuk_UA
dc.title.alternativeРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього виборуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу