Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДолматова, К. К.
dc.date.accessioned2021-11-04T08:17:22Z
dc.date.available2021-11-04T08:17:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationДолматова К. К. Управление эмоциональным опытом клиента / Долматова К. К. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 45-46uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159319
dc.description.abstractНа сегодняшний день управление взаимоотношениями с клиентами (CRM), становится приоритетным вопросом многих корпораций. Крупные и мелкие компании, работающие в самых разных областях, рассматривают CRM как часть корпоративной стратегии, которая направлена на создание, развитие и укрепление отношений с клиентами.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectуправление взаимоотношениями с клиентамиuk_UA
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.subjectуправление эмоциональным опытом клиентаuk_UA
dc.subjectуправління емоційним досвідом клієнтаuk_UA
dc.subjectуправление опытом потребителяuk_UA
dc.subjectуправління досвідом споживачаuk_UA
dc.titleУправление эмоциональным опытом клиентаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу