Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІванова, М. І.
dc.contributor.authorТєвсєєв, Є. Х.
dc.date.accessioned2021-11-04T08:34:11Z
dc.date.available2021-11-04T08:34:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationІванова М. І. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства / Іванова М. І., Тєвсєєв Є. Х. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 48-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159321
dc.description.abstractКонкурентоспроможність підприємства означає його здатність до ефективної господарської діяльності та забезпечення прибутковості за умов конкурентного ринку. Інакше кажучи, конкурентоспроможність підприємства – це здатність забезпечувати випуск і реалізацію конкурентоспроможної продукції. Європейський форум по проблемам управління дає таке визначення конкурентоспроможності: «Конкурентоспроможність – це реальна і потенційна можливість фірми в існуючих для неї умовах проектувати, виготовляти і збувати товари, які по ціновим і неціновим характеристикам більш привабливі для споживачів, ніж товари конкурентів».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.subjectефективна господарська діяльністьuk_UA
dc.subjectэффективная хозяйственная деятельностьuk_UA
dc.subjectмоніторинг конкурентного середовищаuk_UA
dc.subjectмониторинг конкурентной средыuk_UA
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу