Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФролова, В. Ю.
dc.date.accessioned2021-11-04T08:49:15Z
dc.date.available2021-11-04T08:49:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationФролова В. Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / Фролова В. Ю. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 51-52uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159323
dc.description.abstractУ сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегический маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.subjectринкові відносиниuk_UA
dc.subjectрыночные отношенияuk_UA
dc.titleРоль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу