Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКирик, С. М.
dc.date.accessioned2021-11-04T08:56:59Z
dc.date.available2021-11-04T08:56:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКирик С. М. Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації / Кирик С. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 53-54uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159324
dc.description.abstractРезультати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні характеристики інновації спроможні задовольняти потреби споживачів в різних галузях економіки. Тези доповіді направлені на встановлення функціонально- технологічного зв’язку між інновацією та ринком й визначення оптимальних характеристик інновації до реалізації й впровадження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectинновационная деятельностьuk_UA
dc.subjectбазовий ринокuk_UA
dc.subjectбазовый рынокuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.subjectмаркетинговый инструментарийuk_UA
dc.subjectмакросегментація ринкуuk_UA
dc.subjectмакросегментация рынкаuk_UA
dc.titleВикористання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інноваціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу