Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНіколаєва, В. К.
dc.date.accessioned2021-11-08T11:12:18Z
dc.date.available2021-11-08T11:12:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationНіколаєва В. К. Принципи сегментування споживачів інноваційного товару / Ніколаєва В. К. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 57-58uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159336
dc.description.abstractМаркетингова діяльність підприємства базується відповідно до потреб споживачів. Вимірювання споживчих переваг та факторів, які впливають на них, має вирішальне значення для підприємства при створенні на ринку унікальної конкурентної пропозиції з найбільшою цінністю для споживача, а також при формуванні маркетингової стратегії утримання сегмента та просуванні на ньому товарів і послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectпринцип сегментуванняuk_UA
dc.subjectпринцип сегментированияuk_UA
dc.subjectсегментування споживачівuk_UA
dc.subjectсегментирование потребителейuk_UA
dc.subjectінноваційний товарuk_UA
dc.subjectинновационный товарuk_UA
dc.titleПринципи сегментування споживачів інноваційного товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу