Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозаченко, А. О.
dc.contributor.authorМалієнко, А. В.
dc.date.accessioned2021-11-09T12:20:47Z
dc.date.available2021-11-09T12:20:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКозаченко А. О. Задача вибору CRM системи методом аналізу ієрархії / А. О. Козаченко, А. В. Малієнко // Інформаційні технології: теорія і практика [Електронний ресурс] : тези доповідей 4-тої Всеукраїнської інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро-Запоріжжя-Харків), 17-19 березня 2021 р.- Дніпро : НТУ "ДП", 2021. – С. 40-41uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159348
dc.description.abstractДля інтеграції підсистем обліку та аналізу інформації про замовників та реалізованої ним продукції, як невід'ємною частиною логістичного процесу, найбільш відповідними є декілька CRM систем. Керівник компанії повинен вирішити питання вибору продукту компанії, чиє програмне забезпечення йому слід використовувати, враховуючи такі вимоги: можливості інтеграції, ціна, якість технічної підтримки, періодичність оновлювань продукту, об’єм функціоналу, зручність використання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectCRM системаuk_UA
dc.subjectметод анализа иерархийuk_UA
dc.subjectнаучная публикация НГУ 2021uk_UA
dc.titleЗадача вибору CRM системи методом аналізу ієрархіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk519.816uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу