Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДемиденко, М. А.
dc.contributor.authorПархоменко, О. О.
dc.date.accessioned2021-11-11T08:33:31Z
dc.date.available2021-11-11T08:33:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationДемиденко М. А. Підвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізу / Демиденко М. А., Пархоменко О. О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 83-84uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159367
dc.description.abstractСучасні комерційні та виробничі підприємства для розширення ринку збуту та диверсифікації послуг використовують засоби електронної комерції. Впроваджуються електронні магазини, сайти підприємств, реклама на на порталах , в пошукових системах та каталогах. Такі заходи дозволяють підвищити прибутковість підприємства, але ефективність впроваджуваних заходів не завжди очевидна і існують багато варіантів іх реалізації. Тому виникають проблеми формулювання критеріїв та методів оцінки і вибору оптимальних варіантів реалізації заходів електронної комерції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectпідвищення прибутковостіuk_UA
dc.subjectповышение прибыльностиuk_UA
dc.subjectелектронної комерціїuk_UA
dc.subjectэлектронной коммерцииuk_UA
dc.subjectмоделей спліт аналізуuk_UA
dc.subjectмодели сплит анализаuk_UA
dc.titleПідвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу