Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКоврига, Данил Андрійович
dc.date.accessioned2021-11-27T22:00:21Z
dc.date.available2021-11-27T22:00:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159564
dc.description.abstractУ роботі розглянуто моделі загроз та порушника, профіль захищеності, політики безпеки, архітектура call-центру після впровадження методики та конфігурацію Forcepoint DLP.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectDLP, ІНФОРМАЦІЯ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ,CALL-ЦЕНТР,SPEECH-TO-TEXT, FORCEPOINT,CALL-ЦЕНТРuk_UA
dc.titleМетодика виявлення порушень політики безпеки оператора call-центру при обробці запитів клієнтаuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу