Перегляд Секція 13 – Економіка і управління в промисловості по Автору "Касьяненко, Л. В."
Зараз показуються 1-6 з 6
-
Вплив конфліктів на комунікаційний процес підприємств
Мержвинський, О. Д.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)Конфлікт завжди був і є однією з головних проблем для налагодження зв'язків між людьми. Будь-яка управлінська та виробнича діяльність практично завжди перетинається з конфліктами та їх вплив на середовище підприємства є ... -
Комунікації як складова процесу управління
Сачук, А. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)В давнину людина використовує комунікації, щоб поділитися інформацією між один одним. Спочатку це були елементарні жести, а потім і усні висловлювання. Згодом ми навчилися та керувати людьми за допомогою комунікацій. -
Комунікації, як складова підприємницької діяльності
Замкова, М. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)Комунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже ... -
Крос-культурні комунікації в підприємницькій діяльності
Кухар, А. О.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)Ми живимо у XXI столітті, і час невпинно рухається вперед, залишаючи старі системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати ... -
Стимулювання працівників з ціллю підвищення результатів діяльності підприємства
Рилін, І. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)Стимулювання працівників – це заходи, що забезпечують співробітникам відповідні умови праці та задоволення їхніх особистих інтересів. Також, ці заходи спрямовані на досягнення цілей організації [1, с. 53]. Методи мотивації ... -
Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства
Шуляк, Б. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)Конкурентоспроможність будь-якого підприємства – завжди один з найважливіших факторів його перебування на ринку; він характеризує можливість підприємства підлаштовуватися під ринок, його умови, зайняти на ньому провідне ...