• Вплив конфліктів на комунікаційний процес підприємств 

      Мержвинський, О. Д.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Конфлікт завжди був і є однією з головних проблем для налагодження зв'язків між людьми. Будь-яка управлінська та виробнича діяльність практично завжди перетинається з конфліктами та їх вплив на середовище підприємства є ...
    • Комунікації як складова процесу управління 

      Сачук, А. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      В давнину людина використовує комунікації, щоб поділитися інформацією між один одним. Спочатку це були елементарні жести, а потім і усні висловлювання. Згодом ми навчилися та керувати людьми за допомогою комунікацій.
    • Комунікації, як складова підприємницької діяльності 

      Замкова, М. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Комунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже ...
    • Крос-культурні комунікації в підприємницькій діяльності 

      Кухар, А. О.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Ми живимо у XXI столітті, і час невпинно рухається вперед, залишаючи старі системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати ...
    • Стимулювання працівників з ціллю підвищення результатів діяльності підприємства 

      Рилін, І. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Стимулювання працівників – це заходи, що забезпечують співробітникам відповідні умови праці та задоволення їхніх особистих інтересів. Також, ці заходи спрямовані на досягнення цілей організації [1, с. 53]. Методи мотивації ...
    • Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства 

      Шуляк, Б. С.; Касьяненко, Л. В. (НТУ ДП, 2021)
      Конкурентоспроможність будь-якого підприємства – завжди один з найважливіших факторів його перебування на ринку; він характеризує можливість підприємства підлаштовуватися під ринок, його умови, зайняти на ньому провідне ...