Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.
dc.date.accessioned2022-01-12T08:15:31Z
dc.date.available2022-01-12T08:15:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationНестерова О. Ю. Planning peculiarities of soft skills development for students in distance learning: flexibility and support of academic integrity / О. Ю. Нестерова // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 131-132uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159863
dc.description.abstractThe rapid changes in working conditions and in the whole labor market at the global level lead to transformations in the structure of knowledge and competences of students. Along with the professional skills and knowledge necessary for performing the working functions directly, knowledge and skills that indirectly provide the success of a specialist in professional activity, Soft Skills, become of great importance. S. Din and J. East emphasize that "it is imperative that businesses develop and implement strategies for developing successful soft skills training programs to address the soft skills deficit»uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectакадемічна чесністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titlePlanning peculiarities of soft skills development for students in distance learning: flexibility and support of academic integrityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA
dc.identifier.udk37.09uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу