Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗамкова, М. С.
dc.contributor.authorКасьяненко, Л. В.
dc.date.accessioned2022-01-18T12:19:01Z
dc.date.available2022-01-18T12:19:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЗамкова М. С. Комунікації, як складова підприємницької діяльності / М. С. Замкова, Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 208-209uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159949
dc.description.abstractКомунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже багато різних комунікацій: порозуміння між співробітниками, контакт між керівником та працівником, взаємний зв'язок з клієнтами та спілкування з діловим партнерами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.titleКомунікації, як складова підприємницької діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk076-21-3uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу