Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравцова, Віра Андріївна
dc.date.accessioned2022-04-22T19:04:46Z
dc.date.available2022-04-22T19:04:46Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.citationКравцова В.А. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика») /В.А. Кравцова. – Д.: НТУ «ДП», 2022. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160330
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено наукові погляди на зміст поняття «стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства», розглянуто механізм формування стратегії ЗЕД та моделі прийняття стратегічних рішень; проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» та його зовнішньоекономічної діяльності; розроблено стратегію ЗЕД, що передбачає розширення ринків збуту продукції кондитерської фабрики на зовнішньому ринку шляхом виходу на ринок Польщі та обґрунтована її економічна ефективністьuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено наукові погляди на зміст поняття «стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства», розглянуто механізм формування стратегії ЗЕД та моделі прийняття стратегічних рішень; проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» та його зовнішньоекономічної діяльності; розроблено стратегію ЗЕД, що передбачає розширення ринків збуту продукції кондитерської фабрики на зовнішньому ринку шляхом виходу на ринок Польщі та обґрунтована її економічна ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА, ЗОВНІШНІЙ РИНОК, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleФормування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategy of foreign economic activity of an enterprise (according to the materials of Private JSC "Vinnytsia Confectionery Factory")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу