Show simple item record

dc.contributor.authorМіщенко, Марія Павлівна
dc.date.accessioned2022-04-22T19:08:09Z
dc.date.available2022-04-22T19:08:09Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.citationМіщенко М.П. Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)/ М.П. Міщенко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160331
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає ефективність асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю Приватного акціонерного товариства «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності та визначення шляхів її підвищення. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні ЗЕД підприємств, визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає ефективність асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю Приватного акціонерного товариства «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності та визначення шляхів її підвищення. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні ЗЕД підприємств, визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, АСОРТИМЕНТ, СТРАТЕГІЯ, УПРАВЛІННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗЕД, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКАuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of assortment policy of an enterprise while conducting foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "Combine Prydniprovsky")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record