Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТаран, А. В.
dc.contributor.authorЛитвин, В. В.
dc.date.accessioned2022-06-29T11:13:13Z
dc.date.available2022-06-29T11:13:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationТаран А. В. Перспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухом / Таран А. В., Литвин В. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 133-135uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160716
dc.description.abstractПроблеми сучасного міста тісно пов’язані з рівнем автомобілізації. Рівень автомобілізації різних країн не однаковий, але закономірності їх насичення автомобілями практично незмінні. Для сучасних європейських міст рівень автомобілізації становить -180 автомобілів на 1000 мешканців є оптимальним. Він обумовлений не тільки місткістю території міста, а здебільшого ступені склад ності використання автомобілів: складності зі стоянками біля торгівельних, адміністративних, і культурних комплексів, в житлових районах; високим ступенем завантаження вулиць, низькою швидкістю руху, забрудненням повітря.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectрівень автомобілізаціїuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectадаптивна система управління дорожнім рухомuk_UA
dc.subjectпрогнозований транспортний потокuk_UA
dc.titleПерспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу