Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKrasochenko, K.
dc.contributor.authorPetrenko, O.
dc.date.accessioned2022-07-05T10:50:04Z
dc.date.available2022-07-05T10:50:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKrasochenko K. The impact of social media on the image of a company / Kseniya Krasochenko, Petrenko Oksana // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 408-410uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160913
dc.description.abstractThe growing usage of social media today is affecting many spheres of life including business and the means of running it. It goes without saying that social media is a powerful tool for promoting business, boosting brand awareness, and shaping a positive brand image. The role of social media in building a company image is crucial nowadays. A key feature of social media is its openness. Social media provide a virtual network place where people can enjoy expressing their opinions, exchange opinions, share experiences, and publish and control messages anywhere anytimeuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectmediauk_UA
dc.titleThe impact of social media on the image of a companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу