Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВолодарчук, Д. Р.
dc.contributor.authorДубєй, Ю. В.
dc.date.accessioned2022-07-06T12:25:47Z
dc.date.available2022-07-06T12:25:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВолодарчук Д. Р. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Володарчук Д. Р., Дубєй Ю. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 429-430uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985
dc.description.abstractМаркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleФормування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу