Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧорна, О. І.
dc.contributor.authorШтефан, Н. М.
dc.date.accessioned2022-07-19T10:43:30Z
dc.date.available2022-07-19T10:43:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЧорна О. І. Методи управління витратами в сучасних умовах / Чорна О. І., Штефан Н. М. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 545-547uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161225
dc.description.abstractОсновним засобом побудови ефективного менеджменту підприємства вважають систему управління витратами. Постійний пошук шляхів оптимізації обсягу витрат сприяє виникненню багатьох методів управління витратами. Загалом виділяють такі основні методи: «таргет-костинг», «кайзен-костинг», «метод АВС», «бенчмаркінг витрат», «СVР-аналіз», «кост-кілинг» «LСС-аналіз» та «метод VCC».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectуправління витратамиuk_UA
dc.titleМетоди управління витратами в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу