Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗавгородня, Ксенія
dc.date.accessioned2022-07-25T08:48:23Z
dc.date.available2022-07-25T08:48:23Z
dc.date.issued2022-06-21
dc.identifier.citationЗавгородня К.В. Французська антропологічна школа і суспільство // Кваліфікаційна робота. - Д.: НТУ "ДП", 2022uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380
dc.description.abstractМета – дослідити та проаналізувати унікальність феномену американського фронтиру в історико-культурній ретроспективі; – простежити формування самого поняття в рамках загальної теорії меж; – узагальнити історію американського фронтиру, та дослідити данне явище з опублікованих раніше матеріалів. Об’єкт дослідження – історія американського фронтиру, оглядовість освоєння та колонізації територій Дикого заходу. Предмет дослідження – поняття «фронтир», процес його формування, історію появи терміну «фронтир», розгляд впливу фронтиру на ідеологічну та міфологічну складову пізнання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectФранцузська антропологічна школа і суспільство. Соціологія, Дарендорф, Контuk_UA
dc.titleФранцузська антропологічна школа і суспільствоuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу