Підвищення рівня інвестиційної активності підприємства сфери торгівлі
Date Issued
2022-06
Author(s)
Радченко Альони Юріївни
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Підвищення рівня інвестиційної активності підприємства сфери торгівлі».
55 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери на основі підвищення інвестиційної активності.
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі підвищення його інвестиційної активності.
Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління інвестиційною діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.
Методи дослідження – метод наукового узагальнення і систематизації, статистичний, аналітичний, графічний методи.
Отримані результати. У першому розділі pозкpито стан проблеми та теоретичні основи підвищення ефективності діяльності підприємства сфери торгівлі. У другому розділі визначено особливості та проблеми формування конкурентних переваг торговельного підприємства за здійснення інвестиційної діяльності. У третьому розділі наведено практичні заходи підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери торгівлі в сучасних умовах здійснення операційної діяльності.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельної діяльності.
55 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери на основі підвищення інвестиційної активності.
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі підвищення його інвестиційної активності.
Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління інвестиційною діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.
Методи дослідження – метод наукового узагальнення і систематизації, статистичний, аналітичний, графічний методи.
Отримані результати. У першому розділі pозкpито стан проблеми та теоретичні основи підвищення ефективності діяльності підприємства сфери торгівлі. У другому розділі визначено особливості та проблеми формування конкурентних переваг торговельного підприємства за здійснення інвестиційної діяльності. У третьому розділі наведено практичні заходи підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери торгівлі в сучасних умовах здійснення операційної діяльності.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельної діяльності.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КР_Радченко А.Ю..pdf
Size
547.43 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1e73582042e0c14a4d0637d3a60de081
Loading...
Name
КР_Радченко А.Ю.rar
Size
325.38 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):8a56880c7df660db3747f2bfe1b2efb7