Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРадченко Альони Юріївни
dc.date.accessioned2022-09-20T19:00:53Z
dc.date.available2022-09-20T19:00:53Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161501
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Підвищення рівня інвестиційної активності підприємства сфери торгівлі». 55 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери на основі підвищення інвестиційної активності. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства на основі підвищення його інвестиційної активності. Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління інвестиційною діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг. Методи дослідження – метод наукового узагальнення і систематизації, статистичний, аналітичний, графічний методи. Отримані результати. У першому розділі pозкpито стан проблеми та теоретичні основи підвищення ефективності діяльності підприємства сфери торгівлі. У другому розділі визначено особливості та проблеми формування конкурентних переваг торговельного підприємства за здійснення інвестиційної діяльності. У третьому розділі наведено практичні заходи підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери торгівлі в сучасних умовах здійснення операційної діяльності. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, АКТИВИ ПІДПРИЄМСТВА, ІНВЕСТИЦІЇ, НАПРЯМИ РОЗВИТКУuk_UA
dc.titleПідвищення рівня інвестиційної активності підприємства сфери торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу