Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАверочкіна Івана Олександровича
dc.date.accessioned2022-09-20T20:04:21Z
dc.date.available2022-09-20T20:04:21Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161504
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу». 62 стор., 8 рисунків, 4 таблиці, 39 джерел, 2 додатка. МАЛИЙ БІЗНЕС, РОЗНІЧНА ТОРГІВЛЯ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТОРГОВЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, АЛГОРИТМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ДО СПОЖИВАЧА, ОМНІКАНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЇЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО, ВИМОГИ Об’єкт дослідження – роздрібна торгівля суб’єктом малого бізнесу харчових продуктів. Предмет дослідження – організація просування харчових продуктів від ритейлера до споживача. Мета роботи – обґрунтування й розробка інструментарію по вдосконаленню організації роздрібної торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу. Методи дослідження – метод узагальнення і систематизації, аналітичний, графічний методи. У першому розділі визначено сучасний стан торговельної діяльності суб’єктів малого бізнесу та теоретичні аспекти її удосконалення. У другому розділі охарактеризовано стан та обґрунтовано організацію удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу. У третьому розділі наведено запропоновані організаційні напрями удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу. Сфера практичного застосування результатів роботи – роздрібна торгівля продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУдосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу