Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМачульська Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned2022-09-20T20:08:50Z
dc.date.available2022-09-20T20:08:50Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161506
dc.description.abstract63 сторінки, 6 рисунків, 8 таблиць, 2 додатки, 35 використаних джерел. МАЛИЙ БІЗНЕС, ГЕОДЕЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА. Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного стратегічного управління підприємницькою діяльністю в сфері геодезичної діяльності. Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління малим підприємством. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та аналіз внутрішньодержавного і зовнішнього ринку, розробка стратегії по підвищенню ефективності діяльності приватного підприємства у сфері геодезії і подальшої його інтернаціоналізації. Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану малого підприємництва в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі. У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності малого приватного підприємства ПГЦ «Азимут», проведено аналіз діяльності компанії на підставі економічної діагностики, розглянуто шляхи і перспективи модернізації виробництва. У третьому розділі побудовано загальну стратегію щодо модернізації та подальшої інтернаціоналізації бізнесу, прораховані економічні показники, створені порівняльні графіки, проведено дослідження сегментів і ринку та наведено напрями удосконалення ефективності стратегічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка стратегії інтернаціоналізації малого бізнесу шляхом модернізації виробництваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу