Обґрунтування бізнес-моделі українського футбольного клубу
Короткий опис(реферат)
Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів розвитку бізнесу.
Предмет дослідження – чинники та способи розвитку футбольному бізнесу.
Мета роботи – визначити напрям і способи для розвитку футбольного бізнесу.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані теоретичні засади управління розвитком бізнесу та створення бізнес моделі. У другому розділі: проаналізовано споживачів футбольного клубу, визначено цінність пропозиції, а також визначено моделі монетизації футбольного бізнесу і досліджено способи інвестування у спортивний бізнес. У третьому розділі: розробка формування взаємовідносин з клієнтами. Визначення ключових робіт, ресурсів та партнерів. Оцінка структури витрат на утримання футбольного клубу.
Прикладна цінність: створює підґрунтя для створення нових вітчизняних футбольних клубів та подальшого розвитку їх бізнесу.
Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, що виконують управління футбольним бізнесом і розвивають спортивно-розважальну галузь