Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРутус Карини Артемівни
dc.date.accessioned2022-10-15T21:04:06Z
dc.date.available2022-10-15T21:04:06Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161643
dc.description.abstractПояснювальна записка: 97 с., 31 рис., 4 табл., 8 додатків, 55 джерел, презентація PowerPoint. Об`єкт дослідження: клієнтоорієнтованний підхід підприємства Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні засади формування клієнтоорієнтованого підходу. Метою дипломної роботи є удосконалення підходів щодо формування клієнтоорієнтованості стомалогічної клініки. У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто поняття “клієнтоорієнтованість”, її сутність та особливості; описано стан питання, описано проблематику підприємства щодо клієнтоорієнтованості. У другому розділі було описано підприємство стоматологічна клініка “ДантистЪ”, її організаційна структура. Було проаналізовано інформацію, що оброблюється на підприємстві. Також у другому розділі кваліфікаційної роботи проведено аналіз клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки. Обґрунтувано підхід щодо формування клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки. У третьому розділі було аргументовані практичні шляхи реалізації клієнтоорієнтованого підходу на прикладі стоматологічної клініки «ДантистЪ Пушкина». Були запропоновані механізми забезпечення покращення клієнтоорієнтованого підходу шляхом впровадження нових інструментів комунікацій з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬuk_UA
dc.titleУдосконалення підходів щодо формування клієнтоорієнтованості підприємства (на прикладі приватної стоматологічної клінікиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу