Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗівахін, Олександр
dc.date.accessioned2023-01-19T09:59:15Z
dc.date.available2023-01-19T09:59:15Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162062
dc.descriptionПояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки. Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу. Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи. Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами. Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14. У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки. Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу. Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи. Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами. Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14. У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕuk_UA
dc.titleОсобливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризиuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу